Thursday 24 November 2022

My pru story

 Alhamdulillah, ada rezeki mengundi tahun ini. Suka tengok gelagat orang mari mengundi. Adalah jumpa insan yang ku kenal sorang. Ingat ke bila pakai mask,orang tak cam, tapi ada je yang cam aku.


bergambar sementara menunggu


Cuaca elok je hari mengundi. Aku pergi lebih kurang pukul 10 pagi, ramai bak hang yang beratur.Aku pulak dapat laluan yang paling ramai anak muda.Panjang lah nak kena beratur.

Berbaris panjang macam keretapi

Tengah beratur panjang masa tu, aku terdengar suara budak menangis.Kepala dia terhantuk kat meja masa teman mak dia sedang beratur. Budak..mana boleh duk diam.

Kemudian, ada pegawai beruniform polis panggil akak tu, pergi depan. Laa..boleh mengundi awal rupanya kalau bawa anak kecik. Kalau ku tahu awal2,boleh la bawak anak aku sekali 😄😄.Senang.Hrm..tapi tak apalah, takde rezeki.

Tepat pukul 12 tengahari aku keluar dari tempat mengundi. Sempatlah menyinggah ke rumah mak sedara sebelum balik. Okay,thats all guys. Tak sabar nak tahu keputusan PRU malam ni 🤗🤗

Up gambar jari.Lima tahun sekali guys



No comments:

Post a Comment