Wednesday 30 November 2022

Digital Detox Day-6


Hello....waksap guys!! (Khairul Ameng style)

Dah masuk hari ke 6 aku off fb.Tapi  terkira sampai 12 hari. Haha. Nampak tak dia punya kebosanan tu. Rasa macam masa tu merayap -rayap je.šŸ˜‚

Apapun..banyak perubahan positif yang aku rasa walaupun kebosanan. Aku lebih fokus pada hidup aku.

Channel you tube yang aku buka pun banyak  berkaitan diri aku.Contohnya macam mana nak urus masa dengan baik bila jadi suri rumah. Lepas tu aku search cara mengajar anak membaca.

Tapi anak aku baru 3 tahun lebih.Bapak dia kalau boleh nak anak dia cepat pandai membaca.Dia tak boleh tengok anaknya bosan. Kalau pandai baca buku, sekurang-kurangnya terisi lah sikit masanya.Katanya..šŸ™„šŸ™„.

Tengah2 aku menaip ni, tiba2 si aufa ni duk memanjat aku.Jadi, terpaksalah aku brenti dulu menulis. 

Jumpa next entri kšŸ˜‰šŸ¤™šŸ»

                  gambar sekadar hiasan





No comments:

Post a Comment