Thursday 24 November 2022

Digital Detox





Hari ini, hari Jumaat. Aku buat keputusan untuk off keluar fb aku. Tukar password kepada kod paling susah nak ingat. Catat dan simpan jauh2 dari mata aku. Biar meroyan sikit.Hahaha.

 Susah juga nak buat sebenarnya sebab masa musim politik ni adrenaline aku melompat-lompat macam kanak2 ribena.πŸ˜‚πŸ˜‚. Coz we need to escape from comfort zone

Tapi ini keputusan terbaik dalam hidup aku sebab aku betul2 nak fokus kepada perkara yang sepatutnya dalam hidup aku. Terutamanya nak baiki ibadah dan nak fokus pada anak2.

Kali ini aku nak cabar hidup aku 100 hari tanpa sosial media.Arhhh..mampukah aku? 

Dah lama aku niat nak buat, tapi tak ada kekuatan. Namun aku cipta niat baru nak buat digital detox lepas habis pilihanraya.

Adalah aku buat pembacaan sikit tentang nak jauhkan diri dari medsos.Dan ini yang paling terkesan di hati akuπŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»


Tak nak cakap lebih2, hanya mohon pada Allah kekuatan supaya misi ini berjayaπŸ’ͺ





No comments:

Post a Comment