Saturday 12 November 2022

Birthday abi

Lepas parlimen bubar haritu, suami aku ni nak sangat la, pru-15 jatuh atas tarikh lahir dia. Haha.

Tapi hasrat tak kesampaian pulak. PRU tangguh pulak lagi seminggu ke 19 nov

Apapun, post ni adalah untuk menghargai tulang belakang hidup aku selama ni.

Cuma aku terkilan sikit sebab tak sempat beli kek untuk dia. Mak mertua aku pulak yang belikan๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…


By the way, memang kami sambut birthday suami aku, tapi yang belanja pun dia.๐Ÿ˜… Kami makan dekat kedai western Kuala Berang

Potong kek dulu sebelum makan2


Selamat hari lahir suamiku. Moga umurmu diberkati♥️♥️


Hadiah?? Ada la jugak buah tangan untuk hero aku ni. Ni ha.. Topi salam๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Posing malu2 kucing le pulok๐Ÿ˜๐Ÿ˜


Apapun moga suami ku hidup dalam keberkatanNya selalu. Ameen

No comments:

Post a Comment