Saturday 9 December 2023

Si penjual cadar yang tersesat

 




Dulu, masa awal-awal tahun, bukan main aku azam nak jadi penjual cadar.

Tapi, bila masuk je Oktober tahun ni, aku dah tak post pasal cadar sebab aku asyik fokus pada isu Palestin sahaja.

Suami aku pun perasan benda ni.Cuma sekarang kan aku tengah mengandung.Dia bimbang sangat aku ni asyik doakan orang palestin je, takut2, tak sempat doakan anak sendiri.Huhu.

Sebagai ibu mesti kita akan doakan anak kita, no matter what.Tapi tak salah pun kan, kita niatkan segala perjuangan kita membantu Palestin ni, auranya ada impak pada bayi dalam kandungan ni.

Begitulah.Aku niatkan biarlah setiap anak yang lahir dari rahimku Ya Allah, akan menjadi pejuang agamamu.

Back to my role as penjual cadar.Semoga aku bisa mencari jalan pulang,👀👀



No comments:

Post a Comment