Sunday 18 December 2022

Nasi goreng cinta

 

Nasi goreng cinta dimasak dengan penuh kasih sayang oleh suamiku


Dalam rumahtangga, antara kelemahan ketara aku adalah kurang pandai masak.😂Banyak lagi nak kena improve.

Kesian betul suami aku.Bakat aku dan suami bab2 masak ni umpama langit dan bumi.

Suami aku pulak memang suka menggembirakan orang dengan jamu makanan sedap2. Thats the way he express his love🧡

Aku pulak masih berjuang nak cari kepuasan dalam memasak. Sebenarnya, aku sejenis tak beriya sangat bab makan ni.Bagi aku yang penting dapat hilangkan lapar je.

Sedap atau tak sedap, tu nombor dua.Tapi kalau boleh makan sedap, itu dah satu bonus buat aku.Cenggitulah.

Suami aku ni, selera makan dia level kayangan.So, nak tak nak aku kena cuba untuk baiki aku untuk bersungguh-sungguh lagi bab memasak sedap ni.Doakan aku ya😘


No comments:

Post a Comment