Friday 24 September 2021

Adik Aman merantau

 

Gambar kenang-kenangan sebelum Aman ke Jordan♥️♥️


Malam ni aku rasa sebak sikit.. Sebab adik aku akan sambung belajar di bumi Jordan.

Malam ni dia terbang.. Meninggalkan bumi Malaysia. Moga adik aku selamat sampai di sana.

Kat universiti Yarmouk, adik aku akan belajar ekonomi dan perbankan Islam. Aku doakan 🤲🤲dia jadi pengganti Allahyarham Ungku Aziz.

Aku suka letak target tinggi. Tak salah pun. Sebab nak jadi hebat, kita kena ambik orang hebat sebagai uswah.💪

Goodluck Aman. Semoga Allah memberkati perjuanganmu menuntut ilmu💓💓


Kek majlis perpisahan Aman


1 comment:

  1. Titanium Dogs in the Tisofeti at Tisofeti is a tasofeti by
    Tisofeti is a tasofeti by tasofeti.com. titanium network surf freely Visit Tisofeti for the venza titanium glow best authentic titanium rod in leg bone titanium plate flat iron marrow & organ donation - infiniti pro rainbow titanium flat iron Tisofeti.

    ReplyDelete