Saturday 5 August 2017

Rencana Allah jauh lebih baik




 Julai 2017

Dua kejutan besar aku terima dalam hidupku..

 Alhamdulillah

Hidupku kini semakin tenang

Mungkin roda semakin bergerak ke atas

Itulah kehidupan, sekejap di atas- sekejap di bawah

Aku tidak pernah menyangka aku akan menjadi guru tetap

Mengajar sains pulak tu...

Betul-betul mengikut jejak ummiku, Cikgu Norhayati Mohd

Aku benar2 bahagia. Beroleh sekolah berdekatan dengan sekolah adikku memberiku peluang untuk memberikan yang terbaik kepadanya. Memenuhi keperluannya. Moga Allah membantuku.

Selepas berbulan-bulan aku berusaha memohon kerja, Akhirnya Allah memberi jawapan kepada usahaku..

Itu kejutan pertama....

Surprise yang kedua... biarlah rahsia

Just go with the flow.. Only He knows what will happen in the end...

May Allah bless my journey of life in dunya and hereafter


No comments:

Post a Comment